sobota, 3 maja 2014

Film



Cześć, jako że moja wena do pisania popadła w śpiączkę kliniczną, przygotowałam coś innego. Jak widzicie film, a raczej filmik... Powiem tak: cholernie trudno mi się go robiło i już widzę parę niedociągnięć :(






Komentujcie, hejtujcie, whatever...
OwlShadow

EDIT, EDIT, EDIT! Nowa wersja filmu, dziękuję  teabunny za zwrócenie uwagi na napisy, mnie też one były nie w paski, więc trochę pozmieniałam i teraz wydaje mi się, że jest naprawdę nieźle (ach, ten narcyzm).

4 komentarze:

  1. Według mnie całkiem spoko, jak na Twój pierwszy film ^^
    Widzę tylko słabe napisy, ale nie licząc tego ok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentuje. Hejtować nie będę, bo zwyczajnie nie mam siły. Życie jest kijowe, ale nie twój filmik. Czekam na nowy, skarbie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :p Pierwszy film Ci się udał :D Czekam na rozdział (lub kolejny film).
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłam już - bardzo dobry :D
    A teraz trochę o szablonie.
    Moja Lily Collins <3
    Jest Lily, jest impreza :D

    OdpowiedzUsuń