piątek, 20 czerwca 2014

Miniaturka: Błąd

Czy czułaś się kiedyś pusta? Wyzuta z wszelkich uczuć, porzucona? Jak lalka, która dawno już straciła swą duszę, bo przestano się nią bawić , jak książka bez stron, jak rama bez obrazu. Jakby pozostało tylko samo bezwartościowe opakowanie…
Czy znasz to uczucie, gdy bezsilnie patrzysz, obserwujesz jak najważniejsza, najpiękniejsza i najcenniejsza część ciebie zostaje ci zabrana, perfidnie wyrwana. Przez kogoś, kogo dobrowolnie i bezmyślnie wpuściłaś do swojego serca, kogoś komu ufałaś? A on cię wykorzystał. Wiele osób cię przed nim ostrzegało, ty sama też się go bałaś. A jednak dałaś się podejść jak pięciolatka. Bezlitośnie, bez skrupułów ukradł ci duszę i serce, pozostawiając ziejącą smutkiem i rozpaczą dziurę. Ranę bolesną i głęboką.
To był mój błąd.
Zaufałam Diabłu.



***


Miniaturka napisana bardzo dawno temu, znaleziona stosunkowo nie dawno. Wahałam się czy opublikować ją tutaj. Bardzo proszę każdego, kto tutaj zagląda, żeby skomentował, zostawił po sobie jakiś ślad.
Pozdrawiam,

OwlShadow

7 komentarzy:

  1. Cudowna, jak zwykle :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/20/2014

    Świetna, zresztą jak wszystko, ale chyba źle mi się kojarzy :/ W każdym bądź razie świetnie napisana, skłania do zastanowienia :) Czekam na rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/20/2014

    Potrafisz w bardzo cudowny sposób przekazać emocje czytelnikowi.
    Czekam na więcej.
    Olive

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/20/2014

    To miniaturka z poprzedniego bloga?
    Prawdziwa i cudownie napisana, jak zawsze. :)
    ~Salvio Hexia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, tak jest z poprzedniego bloga, ale nie ma jej tam od dawna, dziś ją znalazłam, zakopaną, gdzieś w innych postach roboczych. Ta miniaturka tak ma- wraca do mnie w najbardziej nieoczekiwanych chwilach.

      Usuń