środa, 9 lipca 2014

Nikt

Chcę, chcę, chcę…
Nie wiem, nie wiem czego.
Bądź, bądź…
Nie… To złe słowo, złe.
Bądź ze mną
Tak, tak lepiej.
Błagałam, KRZYCZAŁAM, żebyś został. Ale ty nie widziałeś. Nikt nie widział.
Nikt, nikt, nikt…
Śmieszne, prawda? Każdemu zależy, a tak naprawdę Nikt się troszczy.
Nikt, nikt, nikt…
To piękne słowo. Lubię je. Nikt zawsze jest przy mnie. Chyba też mnie lubi.
 Jak uważasz?
 Na pewno bardziej niż ty mnie.
 Nikt to mój przyjaciel.
Nigdy mnie nie zdradzi.
 Nigdy nie oszuka.
Nigdy, nigdy, nigdy…
 Nigdy to też piękne słowo. Wyraża nasze uczucia.
 Nigdy, nigdy, nigdy…
 Nigdy mnie kochałeś. Właściwie Nic cię nie obchodziłam. Nic. Nic?
Kim jesteś Nic?
„Nic to Nic, a Nic to Wszystko"
Kto to powiedział? Kto to powiedział?! Kto?! Nikt?!To ty?!
Duszę się, duszę...
Nie mogęoddychać.
Pomóż mi Nikt!
Pomóż...
Ja... pomocy...

Nikt nie został.

5 komentarzy:

  1. Hm, nie wiem, co napisać. To jest po prostu... piękne, intrygujące?
    Boję się jednak, że tym próbujesz upodobnić się do kogoś. Nie wiem, czy tak rzeczywiście jest. Bądź sobą i pisz po swojemu, tak wyjdzie najlepiej.
    Jeśli jednak mam złe odczucia- jestem dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co ci chodzi, faktycznie zainspirowałam się tamtym tekstem, jednak mi chodzi coś zupełnie innego. Poza tym jest to tylko miniaturka. Wyraziłam nią swoje emocje i mimo że są podobieństwa to ten tekst opowiada o czymś zupełnie innym.

      Usuń
  2. Anonimowy7/09/2014

    Fajne ;D Przez Alatheę też mnie wzięło na taką zabawę słowami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/10/2014

    Obiecałam komentarz więc jest. Miniaturka jest dziwna, znaczy nie, że mi się nie podoba ja uwielbiam dziwne rzeczy xd coś ona mi przypomina i nie mam pojęcia co, tak to chyba schizofrenia xd Próbuję powiedzieć o niej coś więcej, ale nie mam pojęcia co bym mogła :/ W każdym bądź razie chętnie przeczytałabym jeszcze jakąś taką miniaturkę
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, to jest takie... smutne? Może przygnębiające, inspirujące... sama nie wiem. Wiem, że mi się podoba.
    Jeszcze takie małe info: zmieniłam adres bloga z malymi-krokami-w-strone-szescia.blogspot.com na idac-po-szczescie.blogspot.com ;)
    Ariane

    OdpowiedzUsuń