środa, 9 lipca 2014

Bez mojej zgody


 When you said your last goodbye
I died a little bit inside
And I lay in tears in bed all night
Alone without you by my side

~~~

             Idę. Do przodu. I tylko tego się trzymam. Tylko to wiem. Tylko w tym widzę sens. Mimo że to, co było ważne, nagle przestało mieć znaczenie. Mimo że ci, których kochałam zostali daleko za mną. Stąpam po cienkim lodzie. Czasem czuję, że jeszcze jeden krok w przód sprawi, że tafla zwana moim życiem pęknie na tysiące kawałków. A ja spadnę. I nikt ani nic nie będzie w stanie mnie stamtąd wyciągnąć. Jak mam być silna? Jak mam być twarda, skoro moje serce topi się za każdym razem, kiedy na ciebie patrzę? Ale ty nie wiesz. Skąd masz wiedzieć? Kim byłam, zanim na ciebie spojrzałam? Zostały mi tylko zamazane wspomnienia.

***

Nie pytajcie czemu piszę takie miniaturki, nie mam pojęcia. Samo wychodzi. Bez mojej zgody. 


3 komentarze:

  1. Wiesz, co sądzę. Wiesz, że jest świetna. Wspomnienia wracają, gdy ją czytam. Dla mnie nie ma w niej niczego pozytywnego, ale na tym to czasem polega. Trzeba cierpieć.
    Dla Ciebie to rozwój. Ty się rozwijasz i idziesz do przodu. Pamiętaj jednak, żeby się nie odwracać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej wychodzi, poprzedni wierszopodobny twór bardziej przypadł mi do gustu, ale to pewnie przez formę, którą lubię. ;3 Dodawaj więcej takich miniaturek, dobrze się je czyta. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/10/2014

    Więc pierwszy plus za cudowną piosenkę <3 A miniaturka mi się podoba, przeczytałam ją jeszcze kilka razy i stwierdziłam, że podoba mi się jeszcze bardziej xd Lubię Twoje miniaturki bo po nich nachodzą mnie różne przemyślenia, a to jest bardzo fajne. I jeszcze prośba do Twojej weny, żeby dalej podsuwała Ci takie cudowne miniaturki. Nawet bez Twojej zgody
    B.

    OdpowiedzUsuń