sobota, 20 września 2014

Lady Of The Cruel Death

Witam, witam. Przyznaję się bez bicia, że nie mam dziś dla Was ani rozdziału, ani kolejnej części miniaturki. Za to przygotowałam coś specjalnego. Zapowiedź nowej historii, która tak bardzo pochłonęła mój czas i wenę, że nie jestem w stanie się od niej oderwać. Tata właśnie ogląda Władcę Pierścieni w pokoju obok, a ja siedzę i piszę fanfiction (?!). Cóż... Zwalę to na chorobę. Jednak skończmy tę paplaninę.
Enjoy & comment!


PS Nie wchodźcie jeszcze na ten adres, gdyż nie jest jeszcze dostępny.

9 komentarzy:

  1. To jest dobre. Kc, gościu. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. TAM BYŁ DRACO.
    To mi w zupełności wystarcza, nie mogę się doczekać kiedy zaczniesz to opowiadanie.
    Poza tym mam ciarki po obejrzeniu tego filmiku!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/23/2014

    Dzięki za info. Niestety ja będę musiała opuścić grono Twoich wiernych czytelników, bo już psychicznie nie radzę sobie z problemami, smutkami i zawiłościami historii Twoich bohaterów.... pewnie dlatego, że sama w swoim życiu mam ich zbyt wiele ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i takie małe psst.
      Zauważyłam, że kiedyś tam się deklarowałam, że poprawię Demony Chaosu. (Stare dzieje). Prośba dalej jest aktualna, bo jeśli nie planujesz kontynuować to opowiadanie, to poprawianie jego odrobinę mija się z celem. ;x

      Usuń
    2. Na razie nie wiem co dalej z tym opowiadaniem. Prawdopodobnie skończy się na tym, że napiszę to wszystko jeszcze raz. Jednak nadal nie podjęłam decyzji, więc jakby co, dam znać.

      Usuń
    3. Ach, teraz dopiero patrzę, jak niefortunnie sformułowałam pytanie, damn.
      Jakby co - daj znać na mejla albo gg. W ogóle napisałabym do Ciebie na gg, acz ten kochany komunikator zrobił coś dziwnego z kontaktami i nie mam zielonego pojęcia, kimże jesteś w tym szalonym układzie nazw... c;

      Usuń
  5. Intrygujące, będę czytać :)
    Pozdrawiam

    Addie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twoje opowiadanie, szkoda, że zostało porzucone...
    Chciałam zaprosić do moich opowiadań, może któreś ci się spodoba.
    wadazagency.blogspot.com
    opowiadanie-demona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń